Nova doba.
- Samo Kramberger
- Apr 8
- 2 min read
Kako se stvari spreminjajo. Nismo prav star gostinec, pa vendar dovolj, da lahko iz prve roke potrdimo, da smo še pred dobrimi desetimi leti za promocijo naših storitev pretežno uporabljali radijske oglase, objave v komercialnih publikacijah in deljenje letakov. Ravno v tistem času so se začeli pojavljati prvi zametki plačljivih objav na družbenih omrežjih – mislim, da se je začelo z “boostanjem” objav na Facebooku. Instagram je postajal vedno bolj priljubljen, vendar je komunikacija s sledilci večinoma potekala prek slik ali kratkih besedilnih objav. Video vsebine so bile redkost.
Danes pa je zgodba povsem drugačna. Ravno prejšnji teden sem prejel klic komercialista ene večjih radijskih postaj, s katero smo v preteklosti sodelovali. Ponudba: 1000 sekund oglaševanja (približno dva meseca) za 200 €. To je malo, zelo malo. Pred desetimi leti je bila ista stvar vredna 2000 €, s popusti nekoliko manj. Vendar je realnost očitna – tradicionalni mediji izumirajo. TV-postaje, radiji, tiskani mediji - teh skoraj ni več. Da so se trendi spremenili, dokazuje tudi nedavno zaprtje največjega kinooperaterja v Mariboru. Razlog: nerentabilnost. In kako tudi ne, če imaš enake oziroma boljše vsebine na dosegu roke preko pretočnih platform, kot so Netflix, Disney+, Prime ipd.
Če se vrnemo k naši situaciji – ker se je treba prilagajati in slediti trendom, če želiš vsaj obstati, kaj šele rasti – smo tudi mi že pred časom močno spremenili svojo podobo. Algoritem družbenih omrežij narekuje, da če želiš gledanost, moraš gledalcu ponuditi video vsebino. In to ne kakršnokoli – mora biti zabavna, privlačna, takšna, da pritegne. Zato na naših kanalih pretežno objavljamo videe.
To je ena stvar – videi. Druga stvar je prisotnost. Minimalna prisotnost na omrežjih danes pomeni vsaj dve objavi na teden in vsaj eno zgodbo na dan. Vse to pa je seveda povezano s finančnimi vložki v ustvarjanje vsebin, ki so lahko za male podjetnike precejšen zalogaj. Seveda lahko vsebine ustvarjaš tudi sam, če ti to dopuščata čas in znanje.
Mi ga s pomočje super ekipe talentov, content creatorjev, tik tokerjev, poimenovanj je mnogo.
Nekaj slik iz zakulisja iz naših snemanj. Če te zanima, kako naše vsebine izgledajo, lahko preveriš na naših socialnih omrežji.
Link do vseh profilov - https://www.bacon.si/vse-v-enem




Kommentare